הופעות סלון – מה? מי? מו?

אז מהי בכלל הופעת סלון? איך עושים את זה? ומה בעצם הכי הכי חשוב?
הופעות סלון – מה? מי? מו?

המושג ׳הופעות סלון׳ פרץ לתודעה של כולנו ממש לא מזמן. הוא הצטרף למגוון ביטויים שנטמעו עמוק בתוך תרבות ׳פוסט קורונה׳ שאנו ממש עכשיו לומדים לנתח ולהבין.

אבל, לפני שנעמיק בכל הפסיכולוגיה שמאחורי התופעה רצינו לספר לכם תחילה, מה היא בכלל הופעת סלון ואיך עושים את זה (אהה…וגם להגיד ״אמרנו לכם״ כי זה די מתבקש כשאנחנו קיימים עוד מ-2017 🙃)?

הופעת סלון היא בעצם הופעה פרטית לקהל אישי שהמארח מחליט להזמין והיא מותאמת באופן מושלם לצרכים ולרצונות של המארגן.

כל תכנון האירוע (בהקשר של ההופעה) נעשה יחד עם IntiMic, בשיתוף פעולה ובהתאם לתוכניות לכלל האירוח ולא רק לזמן המופע כך שהכל יזרום בצורה הרמונית.

ציוד ההגברה שאנו משתמשים בו בהופעות הסלון הוא ציוד מקצועי המותאם במיוחד בגודלו כדי שיתאפשר להכניס אותו לכל חלל ביתי. מה שאומר שאין צורך בבית או שטח גדול.

אנחנו דואגים להביא אנשי סאונד שמומחים בעבודה עם מרחבים ביתיים ככה שהם יודעים לפתור אתגרים (אם יש) ולספק סאונד שהוא וואו!

בנוסף, לפני הגעה למקום נבצע תשאול קצר: האם ההופעה בחצר, בסלון, במרפסת, בגג וכיוצ"ב, מה כמות הקהל המשוערת, האם יש שקע חשמל קרוב, חניה קרובה, מעלית ועוד. תמיד נבקש תמונות או סרטון של מרחב ההופעה ולפעמים גם נגיע במיוחד לראות את המקום, כדי לארגן הכל על הצד הטוב ביותר ולדעת להיערך בהתאם.

רגע…ומה המארח צריך לעשות? כלום. אנחנו מביאים את כל הדרוש לנו. המארח לא צריך לדאוג, להתעסק או להביא שום דבר (אם אתם ממש רוצים אפשר לארגן לסאונדמן בירה)

ולסיום קבלו מאיתנו טיפ קטן טיפ שיכין אותכם להופעה ביתית:
מהרגע שהזמנתם הופעה עם IntiMic הכי חשוב להיות רגועים ולהנות מהדרך.
אנחנו נדאג לכל מה שצריך ונתאם איתכם כל פרט (סמכו עלינו אנחנו ממש פרפקציוניסטים).

אתם מוזמנים להתעסק בהתרגשות לקראת, בהזמנת האורחים ובמחשבה על איזה שיר תרצו שהמוסיקאי שהזמנתם יקדיש לכם.

מחברת המאמר: ניצן לנדמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.